På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Servicenormen

- din garanti for en seriøs samarbejdspartner
SBA Servicenormen

Servicenormen

Servicenormen er et bevis på, at din virsomhed har forpligtet sig til at levere højt kvalificerede ydelser baseret på nogle klart definerede krav.

For at leve op til servicenormen skal din virksomhed opfylde en række krav. Det gælder bl.a. i forhold til uddannelse af personalet, kontrakter på underleverandører og opdaterede serviceattester og forsikringsvilkår. Sort arbejde, illegal arbejdskraft eller tvivlsomme underleverandører er uacceptabelt.

Servicenormen et signal til omverden om, at din virksomhed er værd at samarbejde med og arbejde i.

Hør i de to videoer hvad en indkøber og medlemsvirksomhed mener om Servicenormen, og hvorfor den er et godt redskab, når der enten skal indkøbes serviceydelser eller servicevirksomheden skal udvikles.

Kontakt

Spørgsmål vedrørende Servicenormen kan rettes til:



Michael Bøgelund Andersen
Sekretariatsleder, SBA

T: 3377 4828
E: miba@di.dk
 

Servicenormen

Læs mere om Servicenormen, og hør hvad en indkøber og medlemsvirksomhed mener om Servicenormen

Vejledning

Her kan du se vejledningen til godkendelsesskemaet 2015